lørdag den 20. september 2008

Agilitykurser på Hasselgård Træningscenter

Så har vi skaffet en rigtig dygtig instruktør, som kan tage en masse agilityhold her på Hasselgård. Så nu håber vi på en masse tilmeldinger, så holdene også bliver til noget :O)

Jeg er også gået shop-amok hos Little Dreamers, som har tilbud på digitale kits lige nu. Jeg bilder mig ind at jeg får en masse tid i efterårsferien til at sidde og lege med LO's, med alle de billeder jeg plejer at tage når vi er afsted ;O)
Nu får vi se, det er i hvert fald ingen undskyldning at jeg ikke har internet-adgang mens vi er i Rødby. Nogen der lige kommer forbi og tagger i ACDSee?

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det enormt spændende - held og lykke med jeres agility :o)

    Sikke nogle fede digi-sæt du har købt..selv om jeg ikke dogiscrapper selv er jeg helt vild med farverne og stilen i det du har købt!

    SvarSlet
  2. Hvordan går det forøvrigt med Neko???

    SvarSlet