tirsdag den 26. august 2008

Tag det roligt...

Efter et lille kirugisk indgreb igår (keglesnit), skal jeg tage den med absolut RO de næste 3-4 dage. Ikke løbe, cykle eller andet "smart"!
Det er rigtig svært, når jeg ikke føler, jeg fejler noget som helst. MEN jeg er blevet advaret: Såret (der er brændt sammen) kan springe op og så vil jeg bløde... noget jeg ikke synes lyder videre tiltalende. Så mon ikke symaskinen og scrapperiet får en omgang i disse dage? (og en god undskyldning for at lade støvsugeren stå!).
... og lige et billede af mine dejlige børn der sidder og ser Pingu... I ved den der modelervoks-pingvin der gør ligesom alle andre børn i 3-års-alderen.

2 kommentarer:

  1. Åhhh Pingu..haan er humor :o) jeg er helt vild med ham men min datter er ligesom vokset fra ham..hun er 14 haha.

    Held og lykke med at forholde dig i ro..så må du vise herinde hvad du får scrappet.

    Kommer du til scrap-a-mania?

    SvarSlet
  2. Ahem... indtil videre har jeg fået klippet en kjole til Elisabeth, som bare lige skal syes sammen, lavet annoncer for vores firma (vi er ved at starte vores kurser op i efterårssæsonen) og scrappet/lavet valgfagsbrochuren til skolen :O)

    ... og JEPS jeg kommer til Scrap-a-mania! Begge dage!

    SvarSlet